dinsdag 12 januari 2016

Bij Oma Dee: Uiltjes in de hoofdrol

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag!

Een voorliefde voor uilen, ja dat heeft ze.
In verschillende vormen en maten, als foto, tekening of opdruk op een kussen. Uilen vindt ze prachtig.

Dus, bij ieder uiltje dat ik zie, denk ik aan haar.
Toch wil ze geen overvloed aan "kijk, ik vond dit uilendingetje voor jou..."
Al is de verleiding groot, ze krijgt niet alles, wat met uilen te maken heeft. 

Maar, een cadeaudoosje versiert met een uilen-design-papiertje, dát mag wel (-;
En zo ontving ze voor haar verjaardag, dit kleine bouwwerk. 
... gewoon, omdat zij van uilen ik van het maken van doosjes houd (-;




Een 30 x 30 vel cardstock gesneden en gevouwen als explosion box.
Doodlebug Design 6x6" paperpad.
Kaartjes met teksten van EveryDee en MFT stamps.
De strik is gemaakt met behulp van mijn Evelope Punch Board
Het extra doosje maakte ik met een snijmal van SU, die ik van Dora leende.

Have a lovely day!


21 opmerkingen:

  1. wat een mooie en lief cadeautje! Zo leuk ook met die minikaartjes binnenin! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allebei blij ! Zij prachtige doosjes mét uiltjes en jij weer heerlijk doosjes kunnen knutselen. Wat een prachtige tekst trouwens " friends are one of the special ways God takes care of us" ! Welk merk ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, twee doosjes en allebei zo leuk! Schattig uiltjespapier! Al zou je niet van uiltjes houden, dan val je hier toch wel voor! Hartstikke leuk, tof cadeau!! Fijne dag, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liebe Judith

    Der google Übersetzter ist eine Katastrophe... ich verstehe bloss, dass Sie Eulen liebt... die Box ist auf jeden Fall sehr süss und die Farben wunderschön...

    Liebe Grüsse Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Judith en wat leuk die kaartjes binnenin :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh de verrassing blijft maar komen met die kaartendoosje zeg. En al helemaal te gek in combinatie met die uilenpapiertjes ;-)
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik blijf uiltjes toch ook altijd wel erg leuk vinden hoor. Tis weer een mooi doosje geworden. Misschien een idee om daar eens een workshoppie in te geven?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh it's gorgeous!! The paper is beautiful against the pure white and the bow is stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hou van uiltjes en doosjes , dus ik vind het heel leuk !! De ontvanger zal blij zijn !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja, wie zou dit nou niét leuk vinden?.... Erg gaaf!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo leuk dit doosje en dat papier is zo mooi!!!! ik ben fan :-)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vond het in Augustus ook zo leuk om te maken; dit is ook een pláátje! Judith jij bent echt de Queen of gift wraps and boxes :). Ja en ik ben fan:)
    Fijne week!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ken je dat Sinterklaasliedje van Henk (Temming) en Henk (Westbroek)?
    'Ik wil een pakje met daarin een heel klein doosje
    En in dat doosje zit dan weer een doosje
    En in dat doosje zit een doos
    En daarin weer een doos
    En daarin zit dan de verrassing'
    http://youtu.be/kilxb89fToE
    Daar moest ik dus aandenken toen ik jouw uilendoosje zag :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij doet de link het niet :(
      Anders zelf maar even zoeken op You Tube bij Henk Temming 'Het pakje'.

      Verwijderen
  14. Wat gaaf zeg, zo'n verrassingsdoosje! ontzettend mooi gemakat en die kaartjes binnen in zijn helemaal gewledig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohw wauw!!! Maar dit heb je wel ff super leuk gemaakt zeg.
    De afwerking is heel strak, en verzorgd.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ben jij hier toch een ster in!! Ik heb vanmiddag een envelop punch board binnen gekregen, toch overstag gegaan!! Die strik ga ik zeker snel uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ist diese Idee zauberhaft, ich liebe Eulen und du hast sie so schön zusammen gestellt, wunderbar.

    Liebe Grüße, Nadine

    BeantwoordenVerwijderen